Beza perangai pemimpin mereka dan penyokong mereka...

PEMIMPIN MEREKA:
Bodoh piang... Otak letak kat lutut! Orang macam ni ke bercita-cita nak jadi TPM? Hee... Selisih malaikat 44. Mintak maaflah... Kalau dah perangai macam puak-puak kafir harbi macam ni, bye bye jelah...! Tak ada rakyat yang mahukan pemimpin seperti ini. Harap berserban sebesar tempayan, berjubah sampai ke tanah tapi hati busuk!

Pijak Tok Guru... pijakk..!!

PENYOKONG MEREKA:
Penyokong mereka lebih menggunakan akal daripada otak. Sebab itulah mereka tak peduli seruan pemimpin mereka. Pijaklah poster tu sampai lebam tapi kenyataannya wang ehsan dan BR1M tetap depa sapu. Bak kata orang-orang tua, rejeki jangan ditolak... musuh jangan dicarik!

Tengoklah penyokong mereka yang memang jenis muka tak malu! Hehe...

Ambik pakcik... ambik...!

Post a Comment

0 Comments